تعداد کنکوری‌های آذربایجان‌ غربی بیش از ۶۳ هزار نفر است
کد خبر: 3981389
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

تعداد کنکوری‌های آذربایجان‌ غربی بیش از ۶۳ هزار نفر است

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه گفت: ۶۳ هزار و ۵۶ داوطلب کنکور در استان طی چهار روز در پنج رشته تحصیلی به رقابت می‌پردازند.

ارسالی| تعداد کنکوری‌های آذربایجان‌غربی بیش از ۶۳ هزار نفر استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا مظفری، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در آذربایجان‌غربی، ۱۰ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۶۳ هزار و ۵۶ داوطلب کنکوری در سراسر استان طی چهار روز در پنج رشته تحصیلی به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۵۵۱ نفر در رشته هنر، سه هزار و ۹۱۵ نفر در رشته ریاضی، ۱۸ هزار و ۶۶۲ نفر در رشته علوم انسانی، هفت هزار و ۱۱۷ نفر در رشته زبان‌های خارجی و ۲۹ هزار و ۸۱۱ در رشته علوم تجربی متقاضی هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه ادامه داد: امسال مقرر شده بود در روزهای ۹ تا ۱۲ تیر برگزار شود که تاکنون رشته‌های هنر، ریاضی و علوم انسانی طی روزهای ۹ و ۱۰ آزمون خود را پشت سر گذاشته‌اند.

وی گفت: متقاضیان رشته‌های تجربی ۱۱ تیر و رشته‌های زبان‌های خارجی نیز ۱۲ تیر در کنکور شرکت خواهند کرد و امید است این دو روز آینده نیز بدون هیچگونه مشکلی به پایان برسد.

مظفری تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی مکان برگزاری کنکور طبق دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

 

انتهای پیام
captcha