خانواده‌های شهدا سرمایه بی‌بدیل کشور هستند
کد خبر: 3981993
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

خانواده‌های شهدا سرمایه بی‌بدیل کشور هستند

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سرمایه بی‌بدیل کشور هستند.

خانواده‌های شهدا سرمایه بی‌بدیل کشور هستند

قاسم عباس‌نژاد، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار کرد: این بنیاد خود را خادم خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌داند و طی این سال‌ها گام‌های اساسی را برای خدمت به این عزیزان برداشته است.

وی با بیان اینکه شهدا و جامعه ایثارگری با برجستگی‌های رفتاری و اخلاقی از الگوهای مؤثر برای نسل جوان هستند، بیان کرد: شهدا درس چگونه با افتخار زیستن را به ما آموختند.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد تاکید کرد: نسل جوان که قرار است آینده کشور را برعهده داشته باشند، باید آموزه‌ها و آرمان‌های شهدا و خط نورانی آنها را هدف و میثاق خود قرار دهند و از زنگار تعلقات دنیوی دل بکنند و در راستای اهداف شهدا حرکت کنند.

عباس‌نژاد در پایان یادآور شد: کهگیلویه وبویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین حضور را در جنگ تحمیلی داشته که این امر وظیفه ما برای خدمت به خانواده معظم آنان را چندین برابر کرده است، جهت اشتغال خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان همه دستگاه‌های اجرایی باید خود را سهیم بدانند و این بنیاد براساس قوانین و مقررات تسهیلات موردنیاز مشاغل فنی را با معرفی این عزیزان به بانک‌های عامل به کسانی که در دوره‌های فنی شرکت کرده‌اند، تسهیلات اشتغال‌زایی می‌دهد.

انتهای پیام
captcha