برنامه‌های ارشاد لرستان در هفته عفاف و حجاب اعلام شد
کد خبر: 3982285
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

برنامه‌های ارشاد لرستان در هفته عفاف و حجاب اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اجرای ۱۰ برنامه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در این استان، گفت: تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب در فضای مجازی از مهمترین الزامات فرهنگی امروز ماست.

برنامه‌های اشاد لرستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف اعلام شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ۱۴ تیر در جلسه شورای شورای عفاف و حجاب این اداره‌کل، گفت: تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب در فضای مجازی از مهمترین الزامات فرهنگی امروز است که در این راستا مسابقه‌ای با هدف تولید محصولات چند رسانه‌ای با محوریت پخش در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مجاز در هفته عفاف و حجاب در لرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نشریات محلی استان در این هفته به‌صورت گسترده به موضوع عفاف و حجاب و تبیین شاخصه‌های آن پرداخته و از ظرفیت صاحب‌نظران این حوزه در راستای انتشار مطالب کارشناسی و تأثیرگذار در سطح افکار عمومی استفاده کنند.

فتایی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت وبینار از دیگر برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در هفته عفاف و حجاب است که تلاش می‌کنیم علاوه بر همکاران، زمینه بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از این دوره‌ها را فراهم آوریم. تجلیل از بانوان شاغل در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در روز عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، طراحی و انتشار پوسترهای متناسب در فضای مجازی و تبلیغات میدانی با محوریت سخنان بزرگان دین در زمینه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در این ایام خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب به‌صورت یک ضمیمه فرهنگی به تمامی برنامه‌های ما در سال‌ جاری الصاق شده و تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده شود.

انتهای پیام
captcha