برگزاری کلاس‌های تابستانه آموزش قرآن در کرج
کد خبر: 3982877
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

برگزاری کلاس‌های تابستانه آموزش قرآن در کرج

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری کلاس‌های قرآنی در فصل تابستان خبرداد و گفت: این کلاس‌ها با حضور اساتید برجسته در رده‌های سنی مختلف و از چهار سال به بالا برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های قرآنی در کرج

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری کلاس‌های تابستانی قرآن در شهرستان کرج خبر داد و گفت: این کلاس‌ها با حضور اساتید برجسته در رده‌های سنی مختلف و از چهار سال به بالا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها شامل کلاس‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی، تفسیر، مفاهیم، صوت و لحن است، افزود: این کلاس‌ها در محل اداره تبلیغات اسلامی کرج برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ثبت‌نام در این کلاس‌ها از اول تیرماه شروع شده است و تا پایان همین ماه ادامه دارد، تصریح کرد: شروع کلاس‌ها به مدت دو ماه از اول مرداد تا پایان شهریورماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها بعد از گذراندن دوره و پس از آزمون گواهینامه مربوطه را دریافت می‌کنند، بیان کرد: این کلاس‌ها زیر نظر مربیان و اساتید دارای مدرک تربیت مربی برگزار می‌شود.

ملازاده با اشاره به اینکه کلاس‌ها به‌صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در فضای مجازی نیز برنامه‌های قرآنی این کلاس‌ها فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه در مؤسسات قرآنی، مراکز و خانه‌های قرآن روستایی و شهری نیز کلاس‌های قرآنی برگزار می‌شود، افزود: برخی از این کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اکنون در حال برگزاری است.

این مسئول گفت: سایر برنامه‌های قرآنی و مناسبتی نیز در شهرستان با همکاری سایر ادارات و نهادها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha