اجرای طرح آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خودآموز در دزفول
کد خبر: 3983755
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

اجرای طرح آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خودآموز در دزفول

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول از اجرای طرح آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خود آموز با نام «من قرآن را دوست دارم» در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خود آموز در دزفولحجت‌الاسلام احسان خاکی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به اجرای طرح آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خودآموز با نام «من قرآن را دوست دارم» گفت: این برنامه در ذیل طرح نهضت ملی آموزش قرآن کریم برگزار شده است. همه کسانی که دوست دارند قرآن را یاد بگیرند و امکان این را ندارند که خود را به پایگاه‌ها و مراکز آموزش قرآن برسانند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

هدف از اجرای این طرح، رفع اشکال و پاسخ به سوالات عموم مردم در امر قرائت قرآن کریم است. این طرح در فضای مجازی اجرا می‌شود. بعد از اعلام حضور، افراد در کلاس‌هایی دسته‌بندی می‌شوند و امکان پرسش و پاسخ با حضور معلمان قرآن را پیدا می‌کنند.

از طرف دیگر، فراخوان جذب معلم پشتیبان را جهت رفع اشکال و پاسخگویی به سوالات قرآن‌آموزان اعلام کردیم. در این طرح، فایل‌های صوت آموزشی در اختیار قرآن آموزان قرار می‌گیرد و عمده کار بر عهده قرآن آموزان است و چون خود در امر آموزش مشارکت می‌کنند، یادگیری ماندگاری بیشتری دارد.

انتهای پیام
captcha