تنگنای آب سزاوار مردم خوزستان نیست
کد خبر: 3984485
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

تنگنای آب سزاوار مردم خوزستان نیست

آیت‌الله شفیعی گفت: استانی که مردم آن در همه آزمون‌های انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و به میدان آورده‌اند، سزاوار نیست در تنگنای تأمین آب مورد نیاز خود و در معرض بی‌آبی و تشنگی قرار گیرند.

سزاوار نیست مردم خوزستان در تنگنای تامین آب باشندبه گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به مسائل مربوط به کم آبی در خوزستان گفت: تامین آب شرب مردم به ویژه مناطق محروم و روستاها از حقوق طبیعی آنان است. بهره برداری از آب از حقوق طبیعی انسان‌ها است. حتی احشام و بهایم نیز حق طبیعی و مسلم استفاده از آب را دارا هستند زیرا این شرط حیات و زندگی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: استانی که مردم آن در همه آزمون‌های انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و به میدان آورده‌اند، سزاوار نیست در تنگنای تامین آب مورد نیاز خود و در معرض بی آبی و تشنگی قرار گیرند و همه مسئولان مربوطه باید رفع این نگرانی را تکلیف جدی و فوری خود بدانند.

آیت‌الله شفیعی تلاش در حل این مشکل را وظیفه همه مسئولان و دست اندرکاران استانی و کشوری دانست و به ویژه از هیات اعزامی از سوی قوه قضاییه خواستار پیگیری موضوع از طریق مقامات کشوری و ذیربط شد.

انتهای پیام
captcha