دوره آموزش تخصصی «نغمات اصلی در ترتیل» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3984501
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
ویژه بانوان؛

دوره آموزش تخصصی «نغمات اصلی در ترتیل» در لرستان برگزار می‌شود

کارشناس قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از ثبت‌ نام دوره آموزش تخصصی «نغمات اصلی در ترتیل» ویژه مرتلین و حفاظ خانم خبر داد و گفت: ثبت نام این دوره تخصصی تا آخر تیرماه ادامه دارد و زمان برگزاری این دوره نیز مردادماه امسال اعلام شده است.

ثبت‌ نام  دوره آموزش تخصصی «نغمات اصلی در ترتیل» ویژه مرتلین و حفاظ لرستانیمعصومه گودرزی، کارشناس قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از ثبت‌ نام دوره آموزش تخصصی «نغمات اصلی در ترتیل» ویژه مرتلین و حفاظ خانم خبر داد و گفت: این دوره آموزشی زیر نظر اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و با حضور صدیقه سیفی‌دلی، از حافظان ممتاز لرستانی برگزار می‏‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این دوره مردادماه امسال اعلام شده است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره تخصصی تا آخر تیرماه فرصت دارند از طریق شماره 09168592765 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کارشناس قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: این دوره تخصصی در دو بخش ترتیل و تحقیق و در 18 جلسه(هر هفته دو جلسه یک ساعته) به‌صورت مجازی برگزار می‏‌شود و در پایان پس از برگزاری آزمون گواهی‎نامه قبولی به افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند اعطا می‏‌شود.

گودرزی از برگزاری دوره آموزش حفظ قرآن ویژه قبول‌شدگان مرحله اول شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم لرستانی خبر داد و اضافه کرد: این دوره آموزشی به‌صورت مجازی و در پیام‌رسان ایتا در حال برگزاری است.

کارشناس قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: همچنین برای آمادگی حافظان لرستانی برای شرکت در مرحله کتبی هفدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ یک دوره آموزش تخصصی مفاهیم قرآن با حضور حسین‌علی قائدرحمت ویژه حافظان لرستانی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha