مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «سفیرعشق» تمدید شد
کد خبر: 3984616
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «سفیرعشق» تمدید شد

دبیر نخسین جایزه ادبی «سفیر عشق» گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جایزه ادبی سفیر عشق با محوریت هنرمند شهید مدافع حرم سید مجتبی ابوالقاسمی تا یکم آبان تمدید شد.

مهلت ارسال آثار جایزه ادبی “سفیرعشق” تمدید شدبه گزارش ایکنا از خوزستان، مهلت ارسال اثر به نخستین جایزه ادبی «سفیر عشق» تا 1 آبان 1400 تمدید شد. 

بر اساس اعلام روابط عمومی ستاد این جایزه ادبی، محمد یاقدوس، دبیر نخسین جایزه ادبی «سفیر عشق» گفت: دریافت آثار از 15 ارديبهشت امسال آغاز شد که به علت استقبال مخاطبان جشنواره، سقف زمانی ارسال آثار تا 1 آبان تمدید شده است.

نخستین جایزه ادبی سفیر عشق با محوریت هنرمند شهید مدافع حرم سید مجتبی ابوالقاسمی در گستره ملی و در دو بخش شعر و متون ادبی برگزار می‌شود.

در بخش شعر، آثار آزاد و کلاسیک و در بخش متون ادبی نیز داستان کوتاه (کمتر از ۱۰۰۰ کلمه و بیشتر از ۵۰۰۰ کلمه نباشد) و داستانک (مینیمال = کمتر از ۵۵ کلمه و بیشتر از ۳۰۰ کلمه نباشد) پذیرفته می‌شود.

محورهای این جایزه ادبی شامل مکتب سلیمانی، علمداران مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بخش ویژه آن با موضوع زمانه و زندگی شهید سید مجتبی ابوالقاسمی است.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر و شرکت در این جایزه ادبی به نشانی اینترنتی https://seyedmojtaba.com مراجعه کنند.

گفتنی است، آثار ارسالی که تاکنون دریافت شده است از استان‌های خوزستان، تهران، قم، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان، قزوین، بوشهر، کرمان، سیستان و‌بلوچستان، یزد، البرز و … هستند.

انتهای پیام
captcha