مربیان قرآنی درگلستان از شرکت در آزمون استخدامی باز‌مانند
کد خبر: 3985442
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

مربیان قرآنی درگلستان از شرکت در آزمون استخدامی باز‌مانند

با پیگیری‌های متعدد و تماس‌های بسیار با مدیرکل آموزش وپرورش گلستان متأسفانه مربیان قرآنی از شرکت در آزمون استخدامی باز مانند.

ارسالی سه شنبه//مربیان قرآنی درگلستان از شرکت در آزمون استخدامی باز‌مانندبه گزارش ایکنا از گلستان، با توجه به پیگیری‌های متعدد و تماس‌های بسیار با مسئولان مرتبط از جمله مدیر کل آموزش و پرورش گلستان متأسفانه مربیان قرآنی از شرکت در آزمون استخدامی باز مانند.

این مربیان قرآنی پس از مدتها پیگیری و انتظار برای شرکت در آزمون استخدامی امروز باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند اما هنوز برای آنها کدی  از سوی آموزش وپرورش پیام نشده است.  

طی تماس‌های با مدیر کل آموزش و پرورش گلستان مبنی بر استخدام مربیان قرآنی گفته شده است که از 500 نفر مربیان قرآنی در گلستان هیچ یک مستندات ارائه شده از سوی مربیان قرآنی مانند تدریس 12 ساعته در هفته و تائید آن توسط مدیر مدرسه، ارائه چک و یا فیش حقوقی و احراز شرایط و مدرک تحصیلی برای شرکت در آزمون کامل نبوده است.

اما هنوز پاسخ دقیقی از سوی مسئولان برای استخدام مربیان قرآنی وجود ندارد حق این معلمان قرآنی در این آزمون استخدامی به راحتی ضایع شد و آنها در انتظار هستند که مصوبه‌ای برحذف ابلاغیه و اصلاح آن توسط وزارت‌خانه در مجلس  صورت بگیرد تا روند استخدامی آنها برای شرکت در آزمون‌های بعدی تسهیل شود.

 

انتهای پیام
captcha