مربی قرآنی اندکی انگیزه لازم دارد / استخدام؛ در هاله‌ای از ابهام
کد خبر: 3987740
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
مسئول آموزش مؤسسه بلدالامین بیرجند‌:

مربی قرآنی اندکی انگیزه لازم دارد / استخدام؛ در هاله‌ای از ابهام

مسئول آموزش مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌ گفت: انگار در امر آموزش اصلا جایگاهی برای مربی قرآنی دیده نمی‌شود؛ حال آنکه باید مربی در رأس باشد؛ حقیقت این است که مربی قرآنی نیاز به حمایت و انگیزه دارد که شاید اندکی از آن برای ادامه کار اثربخش افتد.

مربی قرآنی اندکی انگیزه لازم دارد / استخدام؛ در هاله‌ای ابهامزهره هاونگی، مسئول آموزش مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌ در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: مربیان قرآن همواره در صدر برنامه‌ها و خلاقیت‌های آموزشی قرآنی هستند.

وی افزود: با این حال هیچ‌گاه هیچ اثری از حمایت در حوزه مربیان دیده نمی‌شود؛ اثری که آنان را مطمئن و امیدوار برای اجرای برنامه‌های قرآنی کند.

مسئول آموزش مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌ ادامه داد: با اینکه معلمان و مربیان قرآنی هیچ‌گاه با این مشکلات دست از فعالیت‌های قرآنی خود نمی‌کشند، اما گاهی باید مزد درستی برای این همه شوق و ذوق آموزش قرآن پرداخت کرد که ما حتی دستمزد مناسبی برای مربیان نداریم.

هاونگی اظهار کرد: گاهی یک مربی با دست خالی حتی از جیب خود برای آموزش قرآن هزینه می‌کند، اما انگار مسئولان این را نمی‌بینند و در امر آموزش اصلا جایگاهی برای مربی قرآنی دیده نمی‌شود؛ حال آنکه باید مربی در رأس باشد؛ حقیقت این است که مربی قرآنی نیاز به حمایت و انگیزه دارد که شاید اندکی از آن برای ادامه کار اثربخش افتد.

مسئول آموزش مؤسسه قرآن و عترت بلدالامین بیرجند‌ بیان کرد: استخدام مربیان قرآنی سال‌هاست که در هاله‌ای از ابهام مانده است و انگار کسی نمی‌خواهد برای استخدام افرادی که عمری بی‌منت فعالیت اثربخش دارند، انجام دهند.

هاونگی اظهار کرد: این مربیان و معلمان تنها یک خواسته دارند و آن روشن شدن آینده‌ای برای حیطه کاریشان است؛ باید سؤال کرد آیا این خواسته بزرگی است؟

انتهای پیام
captcha