کسب 10 رتبه برتر خوزستان در بخش پژوهشی مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور
کد خبر: 3987983
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

کسب 10 رتبه برتر خوزستان در بخش پژوهشی مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور

نمایندگان استان خوزستان در بخش پژوهشی سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور به 10 رتبه برتر دست یافتند.

نتایج دانش آموزان استان خوزستان در سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز بخش پژو هشی به میزبانی استان سمنان-مرداد ماه 1400

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: نتایج بخش پژوهشی سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور مشخص شد که در آن نمایندگان استان خوزستان به 10 رتبه برتر دست یافتند.

وی گفت: مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی، به صورت مجازی در نرم‌افزار شاد با میزبانی استان سمنان و با حضور ۴۵۰ دانش‌آموز در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار شد.

بلاسم گفت: مهدی فخری از بهبهان در پایه دهم در رشته نهج‌البلاغه رتبه چهارم، محمدرضا جمشیدیان از اندیمشک در پایه دوازدهم در رشته صحیفه سجادیه رتبه پنجم، سید محسن شریفی از ناحیه ۳ اهواز در پایه یازدهم رتبه چهارم، معین ایمانی‌نژاد از دزفول در پایه دهم در رشته انشای نماز رتبه اول را به دست آوردند. 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان افزود: دنیا دورقیان از ناحیه ۳ اهواز پایه یازدهم در رشته تفسیر قرآن کریم رتبه اول، شکیبا قنواتی از بندرماهشهر پایه دهم در رشته نهج‌البلاغه رتبه اول، فاطمه بلاسم از ناحیه یک اهواز در پایه یازدهم رشته نهج‌البلاغه رتبه دوم، فاطمه عبیاوی از ناحیه ۳ اهواز در پایه دوازدهم رشته نهج‌البلاغه رتبه اول، معراج حاجی محمد زارع از اندیمشک در پایه دوازدهم رشته صحیفه سجادیه رتبه سوم را از آن خود کردند. 

انتهای پیام
captcha