اولین برنامه «دادخواست» در اهواز برگزار شد
کد خبر: 3988219
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
با موضوع انعکاس هنرمندانه مطالبات مردم خوزستان؛

اولین برنامه «دادخواست» در اهواز برگزار شد

اولین برنامه از سلسله برنامه‌های «دادخواست» با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به همت حوزه هنری خوزستان برگزار شد.

اولین برنامه «دادخواست» در اهواز برگزار شدبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، اولین برنامه از سلسله برنامه‌های «دادخواست» با هدف انعکاس هنرمندانه مطالبات مردم خوزستان با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شب گذشته 11 مرداد به همت حوزه هنری استان برگزار شد.

در این برنامه، حجت الاسلام سیدعلیرضا شفیعی، مسئول باشگاه شعر انقلاب حوزه هنری خوزستان، ضمن قرائت پیام تاریخی امام خمینی(ره) به هنرمندان، بیان دردها و معضلات مردم به زبان هنر را از رسالت‌های هنرمندان انقلابی عنوان کرد.

وی افزود: هنرمندان خوزستانی در عرصه‌های مختلف هنری صدای رسای مردم خوزستان بودند و هدف از برگزاری برنامه «دادخواست» عرضه برخی از این آثار است.

در این رویداد علاوه بر شفیعی، حامدصافی به زبان فارسی و حیدرعلی حزباوی به زبان عربی به شعرخوانی با موضوع مشکلات مردم خوزستان پرداختند و امین غفاری خبرنگار و فعال اجتماعی نیز گزارشی از وضعیت فعلی هورالعظیم و مشکل بی آبی خوزستان ارائه داد.

در بخش دیگری از برنامه «دادخواست» علی گندمکار، کارگردان دزفولی، مستند «گاومیش، حیوان نجیبی است» نکاتی درباره روند ساخت مستند تازه‌اش بیان کرد.

اکران این مستند در سالن جلسات حوزه هنری، آخرین بخش «اولین دادخواست» هنرمندان خوزستانی بود.

انتهای پیام
captcha