اطلاعیه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت روز ملی بازگشت آزادگان
کد خبر: 3991293
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

اطلاعیه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت روز ملی بازگشت آزادگان

سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به مناسبت روز ملی بازگشت آزادگان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت روز ملی بازگشت آزادگان

به گزارش ایکنا از خوزستان، اطلاعیه سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به مناسبت روز ملی بازگشت آزادگان به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده‎اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

۲۶ مرداد ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف کنند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای از صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

بازگشت آزادگان سرافراز نماد خودباوری، استواری و به ثمر نشستن سال‌ها تلاش و ثبات قدم و مداومت در مسیر نیل به آرمان‌های اسلام و انقلاب و حقانیت ما در نبرد با دشمن بود. به رغم گذشت سالیان هنوز هم کام مردم عزیز و انقلابی ایران از حلاوت این رخداد فرخنده شیرین است.

سپاه ولیعصر(عج) این روز بزرگ و به یاد ماندنی رابه همه آزادگان عزیز و خانواده‌های گرانقدرشان که در راه دفاع از وطن و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی رنج اسارت را به جان خریدند و همچنین یاد و خاطره همه آزادگان شهید از جمله سید آزادگان حجت‌الاسلام ابوترابی را گرامی می‌دارد.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان»

انتهای پیام
captcha