برگزاری برنامه‌های عزاداری «دهه دوم محرم» در کانون‌های مساجد البرز
کد خبر: 3992368
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

برگزاری برنامه‌های عزاداری «دهه دوم محرم» در کانون‌های مساجد البرز

ویژه برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم به همت بچه‌های مسجد در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در حال برگزاری است.

برنامه‌های عزاداری «دهه دوم محرم» در کانون‌های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از آغاز ویژه برنامه‌های عزاداری و سوگواری دهه دوم محرم به همت کانون‌های مساجد در استان خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه‌های عزاداری ایام محرم در دهه اول به همت بچه‌های مسجد در کانون‌های فرهنگی مساجد با اجرای سخنرانی و مرثیه‌سرایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه دوم نیز از 29 مرداد آغاز شده و به مدت 10 شب با سخنرانی و نوحه‌خوانی ذاکران اهل بیت(ع) ادامه دارد، افزود: برنامه‌های این ایام همزمان با نماز مغرب و عشا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کانون‌های مساجد استان درحال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی این ایام در هیئت‌های عزاداری به همت بچه‌های مسجد با عنوان «یاوران ولایت» برگزا می‌شود که بیشترین مخاطبان آن کودکان و نوجوانان هستند.

شکری توضیح داد: با اجرای طرح، شرکت‌کنندگان علاوه بر مشارکت در مراسم عزاداری در برنامه‌های مهمی چون اردوهای جهادی، طرح هجرت دانش‌آموزی، راهیان‌نور، برنامه تربیتی طرح شهید بهنام محمدی نیز حضور دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه برنامه‌های ایام محرم با حضور پرشور محبان اباعبدالله(ع) با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محوطه باز کانون‌های مساجد در حال برگزار شدن است، گفت: این برنامه‌ها در فضای مجازی نیز منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha