آزمون‌های دوره‌ای موسسه قرآنی ضحی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3992671
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

آزمون‌های دوره‌ای موسسه قرآنی ضحی در اردبیل برگزار می‌شود

آزمون‌های دوره‌ای حفظ و قرائت موسسه قرآنی ضحی اردبیل، نیمه دوم شهریورماه برگزار می‌شود.

آزمون‌های دوره‌ای موسسه قرآنی ضحی در اردبیل برگزار می‌شودخدیجه قبایی، مسئول موسسه قرآنی ضحی اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: آزمون دوره‌ای حفظ قرآن کریم همراه با اعطای گواهینامه، ویژه قرآن‌آموزان موسسه قرآنی ضحی اردبیل، طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون‌ها در رشته‌های حفظ و مفاهیم در رده‌سنی ۵، ۱۰، ۱۵ سال در نیمه دوم شهریورماه، برگزار خواهند شد.

قبایی اظهار کرد: آزمون به صورت مجازی برگزار می‌شود و افرادی می‌توانند در آزمون شفاهی حفظ شرکت کنند که نمره قبولی در آزمون آنلاین را کسب کرده باشند، فذا آزمون کتبی نیز شامل سؤالات حفظ، ترجمه و مفاهیم است.

مسئول موسسه قرآنی ضحی اردبیل، تصریح کرد: منبع آزمون کتبی نیز کتاب ترجمه و مفاهیم تفسیر یک جلدی مبین تألیف استاد بهرام‌پور تعیین شده است.

قبایی ضمن تاکید بر تولیدات محتوایی فرهنگی و قرآنی در شرایط کنونی جامعه، اظهار کرد: فضای مجازی امروز حرف اول را می‌زند، ما باید تولیدات تخصصی خودمان در فضای مجازی فرهنگی و قرآنی را با جهش، روز به روز گسترش دهیم که این امر مهم همکاری مؤسسات قرآنی و فرهنگی استان را می‌طلبد که برنامه‌های مد نظر را به خوبی پیش ببریم.

وی با بیان اینکه باید از فرصت پیش آمده برای کسب یک مهارت معنوی بهره گرفت، تاکید کرد: چیزی که باید در این شرایط خاص کنونی به آن بپردازیم این است که یاد بگیریم در خلوت و به تنهایی، همدلی و اتصال معنوی را ایجاد کرده و به هر شکلی شده ارتباط خود را با خداوند دوچندان کنیم.

مسئول موسسه قرآنی ضحی صاحب الزمان اردبیل، تصریح کرد: فرهنگ و هنر وقتی معنا پیدا می‌کند که برگرفته شده از قرآن کریم، سنت، بر پایه تعالیم پیامبر(ص) و معصومین(ع) باشد و با قرار گرفتن جامعه‌ای قرآنی اقدامات بهتر و خدمات شایسته‌تر انجام می‌شود و شاه بیت فعالیت و خدمات ما حوزه قرآن و عترت است.

انتهای پیام
captcha