فعالیت جهادی طلاب در عرصه واکیسناسیون، خدمت‌ به بیماران کرونایی و نهضت مواسات
کد خبر: 3992952
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

فعالیت جهادی طلاب در عرصه واکیسناسیون، خدمت‌ به بیماران کرونایی و نهضت مواسات

مسئول ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی حوزه علمیه خوزستان از ادامه فعالیت‌های جهادی طلاب در عرصه واکیسناسیون، اعزام به بیمارستان‌های کرونایی و خدمت به بیماران و همچنین نهضت مواسات در مساجد خبر داد.

فعالیت جهادی طلاب در عرصه واکیسناسیون، خدمت‌ به بیماران کرونایی و مواساتحجت‌الاسلام محمد پشم‌فروش، مسئول ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: طلاب جهادگر در چندین عرصه، فعالیت جهادی خود را پیگیری می‌کنند. عرصه اول واکسیناسیون است که حوزه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، پس از اعلام آمادگی برای کمک به مرکز بهداشت شرق اهواز، در حال حاضر به عنوان یکی از مراکز واکسیناسیون فعالیت می‌کند و روزانه چند ساعت نفر به این حوزه علمیه مراجعه می‌کنند.

وی، عرصه دوم را اعزام طلاب جهادگر به بیمارستان‌ها عنوان کرد و گفت: اعزام طلاب برای کمک به کادر درمان همیشه انجام می‌شود، اما به فراخور شرایط کنونی، مدیریت بسیج طلاب حوزه علمیه خوزستان فراخوان مجددی برای حضور طلاب در بیمارستان‌ها اعلام کرد و طلاب استقبال کردند. در حال حاضر طلاب به سه بیمارستان کرونایی در اهواز اعزام می‌شوند و روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ نفر در کنار کار درمان به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند. این کار در چندین بیمارستان‌ در سطح استان نیز در حال انجام است.

پشم فروش گفت:‌ عرصه دیگر فعالیت طلاب، راه‌اندازی قرارگاه جهادی  تست کرونا است. فعالیت دیگر طلاب، امر مواسات است. به کمک نهادهای همسو، نهضت مواسات و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری در مساجد در حال رشد است که نمونه کوچک آن، توزیع بسته‌های معیشتی است و حمایت از اشتغال‌های خرد، بخشش کرایه‌خانه‌ها و اشتغال زایی از دیگر اقدامات در این راستا است.

انتهای پیام
captcha