برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در البرز مشخص شدند
کد خبر: 3995244
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در البرز مشخص شدند

برگزیدگان نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در البرز مشخص شدند و آنها می‌توانند از طریق سامانه آزمون به آدرس quranedu.ir گواهینامه‌های خود را دریافت کنند.

برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در البرز مشخص شدند

به گزارش ایکنا از البرز، با پایان یافتن نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، اسامی برگزیدگان این دوره از مسابقات در البرز، اعلام و مشخص شد.

برگزیدگان که حد نصاب با حداقل نمره ۶۵ را کسب کرده‌اند، می‌توانند از طریق سامانه آزمون به آدرس quranedu.ir گواهینامه‌های خود را دریافت کنند.

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردیبهشت امسال، در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت(ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء ۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم برگزار شد.

یادآور می‌شود، در این دوره از مسابقات که برای اولین بار به‌صورت مجازی و کشوری برگزار شد، سه هزار و 500 البرزی شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha