توجه ویژه به تولیدات موبایلی در سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)»
کد خبر: 3995824
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
حجت‌الاسلام نظر زاده:

توجه ویژه به تولیدات موبایلی در سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)»

دبیر بخش گرافیک سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» گفت: در بخش گرافیک سوگواره پذیرای پوستر، اینفوگرافی و عکس نوشته و در بخش ویژه جشنواره نیز شاهد تولیدات موبایلی هستیم که این تولیدات موبایلی برای راحت سازی انتقال مفاهیم راه‌اندازی شد.

توجه ویژه به تولیدات موبایلی در سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)»به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام مرتضی نظرزاده، دبیر بخش گرافیک سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» ۱۶شهریورماه در نشست خبری بخش گرافیک اشراقِ نخستین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع)» که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: در بخش گرافیک سوگواره پذیرای پوستر، اینفوگرافی و عکس نوشته و در بخش ویژه جشنواره نیز شاهد تولیدات موبایلی هستیم که این تولیدات موبایلی برای راحت سازی انتقال مفاهیم عاشورایی راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه هر شخصی مجاز به ارسال 5اثر است، ادامه داد: مسئولیت حقوق معنوی اثر با ارسال کننده است و شرکت برای عموم آزاد است.

دبیر بخش گرافیک سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین(ع)» افزود: مطابقت اثر با موضوع سوگواره باید رعایت شود و در راستای موضوعاتی در مورد امام حسین، محرم و اربعین باشد. 

وی برای هر بخش یک نفر برگزیده و یک نفر شایسته تقدیر را انتخاب کرده و از آنها تقدیر به عمل خواهیم آورد؛ در بخش تخصصی به نفر برگزیده، لوح تقدیر و مبلغ 5 میلیون تومان، در بخش اینفوگرافیک به نفر برگزیده یک لوح تقدیر و مبلغ 5 میلیون تومان، در بخش عکس نوشت به نفر برگزیده یک لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون تومان اهدا خواهد شد.

دبیر بخش گرافیک نخستین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) افزود: همچنین در هر بخش نیز به نفرات شایسته تقدیر یک لوح و مبلغ 1 میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد:  افراد می‌توانند با مراجعه به سایت سوگواره به نشانی www.soogvareh.eshragh.ir آثار مدنظر خود را برای داوری ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha