فعالیت ۵ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی / ۲۳۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد
کد خبر: 3995895
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
فرمانده سپاه لرستان خبر داد:

فعالیت ۵ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی / ۲۳۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد

فرمانده سپاه لرستان توزیع ۶۵ هزار بسته بهداشتی و ۱۶۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان را بخشی از اقدامات حافظان سلامت سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ذکر کرد و گفت: تاکنون ۷۰۰ هزار لرستانی از خدمات درمانی و معیشتی سپاه ابوالفضل(ع) بهره‌مند شده‌اند.

فعالیت ۵ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی / ۲۳۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شدبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان امروز، ۱۶ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: تاکنون پنج مرحله طرح شهید سلیمانی از سوی سپاه ابوالفضل(ع) در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح خدمات معیشتی، غذایی و دارویی به خانواده‌های درگیر ویروس کرونا ارائه می‌شود، افزود: ۵ هزار بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی خدمات بهداشتی، درمانی و معیشتی را به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا ارائه می‌دهند.

کشکولی به افتتاح نهمین مرکز واکسیناسیون با ظرفیت تزریق روزانه دو هزار دُز واکسن کرونا توسط سپاه استان اشاره کرد و ادامه داد: در ۹ مرکز شهرستان مشاوره تلفنی، خدمات درمانی و حمایتی راه‌ا ندازی شده است.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان توزیع ۶۵ هزار بسته بهداشتی و ۱۶۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان را بخشی از اقدامات حافظان سلامت سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ذکر کرد و گفت: تاکنون ۷۰۰ هزار لرستانی از خدمات درمانی و معیشتی سپاه ابوالفضل(ع) بهره‌مند شده‌اند.

کشکولی با بیان اینکه سپاه با همه وسایل و امکانات و نیروی انسانی در خدمت مردم و دانشگاه علوم پزشکی است، اضافه کرد: حافظان سلامت طرح شهید سلیمانی در زمینه پایش بیماران و همچنین ارائه مشاوره در رابطه‌ با کووید ۱۹ و همچنین ارائه خدمات به افرادی که توانایی مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند، فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha