طلاب فعال برای گردان‌های سایبری انتخاب شوند
کد خبر: 3996351
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

طلاب فعال برای گردان‌های سایبری انتخاب شوند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه در  سایه همدلی و ارتباط خوب است که کارها با شکل بهتری انجام می‌شود، از نمایندگان ولی‌فقیه در سپاه نواحی خواست بر فعالیت حلقه‌های صالحین نظارت داشته باشند و برای گردان‌های سایبری، طلبه‌های فعال  انتخاب کنند.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نمایندگان ولی‌فقیه در سپاه نواحی بر حلقه‌های صالحین نطارت کننددرویشی، مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، پنجشنبه، ۱۸ شهریور در مراسم تجلیل از رده‌های برتر حوزه نمایندگی سپاه لرستان با بیان اینکه سپاه متعلق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: بنیان سپاه مربوط به شهدا و رسالت آن در راستای انقلاب اسلامی تعریف می‌شود بنابراین افق دید سپاه بزرگ و وسیع است به‌گونه‌ای که همه عالم را شامل می‌شود  و متصل به ولایت است.

وی با اشاره به اینکه سپاه تکلیف‌محور و رسالت‌محور است، عنوان کرد: معتقدیم هر کسی در مسیر تحقق سخنان مقام معظم رهبری و دستورهای ولایت حرکت کند چه در بسیج و چه در سپاه نمره قابل قبول دارد.

درویشی با بیان اینکه در انتخابات این‌گونه بود که دشمن شکل آرایشی جنگی به خود گرفت و مقابله سپاه و بسیج سبب شد دشمن به اهداف موردنظر خود نرسد، ادامه داد: وظیفه ما در قبال انقلاب سنگین‌ است و باید با اراده‌ای قوی‌ همراهی با نظام داشته باشیم که مشکلات مردم برداشته شود، هر قدمی که در راستای خدمت به مردم و جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب است نباید خود را بی‌تفاوت ببینیم.

وی با بیان اینکه بسیجیان با عشق و بدون حقوق فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهند پس من مسئول نیز باید مشکلات پیش‌روی آنها را بردارم، اظهار کرد: ۳۲ نفر از بسیجیان به‌عنوان رابط، کارشناس نظارت  بازرسی، عقیدتی  و روحانی برتر در بخش اشراف نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تجلیل شدند.

وی تأکید کرد: لازم است نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان‌ها به پایگاه‌های مقاومت سرکشی و به مشکلات آنها رسیدگی کنند، جلسات با رابطان حوزه‌ها برگزار کنند، مشارکت رابطین در برنامه‌ها بیشتر شود.

درویشی با بیان اینکه در  سایه همدلی و ارتباط خوب است که کارها با شکل بهتری انجام می‌شود، از نمایندگان ولی‌فقیه در سپاه نواحی و شهرستان‌ها خواست برای گردان‌های سایبری، طلبه‌های فعال انتخاب کنند، رابطین را پالایش و به‌روزرسانی کنند و بر اجرای حلقه‌های صالحین نظارت داشته باشند و به‌عنوان روحانیت و حوزه نمایندگی منشا تحقق همدلی، برادری، اخوت، فضای صمیمی با محبت و با نشاط در محیط کار باشند و منشا رحمت، رفتار و اخلاق اسلامی باشند و مواظب باشند برخورد با تخلف‌ها بر اساس موازین شرعی  باشد.

انتهای پیام
captcha