انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هم تنیده هستند
کد خبر: 3996764
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هم تنیده هستند

استاندار خوزستان با بیان اینکه دفاع مقدس منشاء آثار بزرگی برای کشور بوده و در هم تنیده با انقلاب اسلامی است، گفت: لازم است به مردم این ارزش‌ها را یادآوری کنیم و همچنین این پیام را به نسل‌های آینده انتقال دهیم و مانع ایجاد خلاء بین نسلی شویم.

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هم تنیده هستندبه گزارش ایکنا از خوزستان، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در حاشیه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس که امروز 20 شهریور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: دفاع مقدس منشاء آثار بزرگی برای کشور بوده است. در حقیقت نظام جمهوری اسلامی را از هجوم دشمنان حفظ و پایه‌های نظام را مستحکم کرد.

وی با تأکید بر اینکه ما باید به حفظ و نشر آثار دفاع مقدس همت بگماریم، افزود: لازم است به مردم این ارزش‌ها را یادآوری کنیم و همچنین این پیام را به نسل‌های آینده انتقال دهیم و مانع ایجاد خلاء بین نسلی شویم، چرا که دفاع مقدس سبب شد انقلاب ما حفظ شود و این انقلاب بر پایه اصولی است که ما کشور را باید بر پایه آن‌ها مدیریت و هدایت کنیم.

خلیلیان گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هم تنیده هستند. از این رو باید به بهترین شکل ممکن آن را حفظ و تبیین کنیم. هم اداره امور کشور را بر پایه آن انجام دهیم و هم انتقال بین نسلی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha