رئیسی درگذشت مادر شهیدان براجعی را تسلیت گفت
کد خبر: 3997385
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

رئیسی درگذشت مادر شهیدان براجعی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم زهیه‌نژاد براجعی، مادر شهیدان رحیم و صباح براجعی و همسر شهید خلف براجعی را تسلیت گفت.

رئیسی درگذشت مادر شهیدان براجعی را تسلیت گفتبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم زهیه‌نژاد براجعی، مادر شهیدان رحیم و صباح براجعی و همسر شهید خلف براجعی را تسلیت گفت.

متن این پیام چنین است:‌

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم زهیه‌نژاد براجعی، مادرگرامی شهیدان والامقام رحیم و صباح براجعی و همسر شهید سرفراز خلف براجعی مایه تأثر خاطر گردید.

این بانوی مومنه و فداکار که با ایمان و توکل به خدا، غم فراق فرزندان و همسر خود را صبورانه تحمل کرد و با اخلاص و صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، بی‌شک الگویی درخشان برای مادران امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه خانواده گرامی این مادر سفرکرده تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همنشینی با شهیدان گرانقدرش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسألت دارم.


سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

بر اساس این گزارش، پیکر این مادر شهید با حضور جمعی از مسئولان شهرستان حمیدیه و خانواده‌های شهدا و ایثارگران شنبه 20 شهریور در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

گفتنی است، شهید خلف براجعی، شهید صباح براجعی و شهید رحیم براجعی، بيست و نهم اسفند 1360 در بمباران هوايی حميديه یه شهادت رسيدند.

انتهای پیام
captcha