نحوه فعالیت‌های مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3999369
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

نحوه فعالیت‌های مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان اعلام شد

رئیس جهاددانشگاهی خوزستان بیان کرد: کلاس‌های مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی استان تا اطلاع ثانوی همچنان مجازی است و نحوه برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های پایان نیمسال نخست سال تحصیلی تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا است.

نحوه فعالیت‌های آموزشی مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان اعلام شد

سیدعلیرضا علوی، رئیس جهاددانشگاهی استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به استادان، دانشجویان و دست‌اندرکاران آموزش عالی، بیان کرد: نحوه برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های پایان نیمسال نخست سال تحصیلی جدید در مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی استان تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با گسترش واکسیناسیون دانشجویان و با توجه به اینکه اکثر اعضای هیئت علمی، استادان و کارکنان مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان دو دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند، شرایط برگزاری آموزش‌های حضوری و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه فراهم شود.

علوی در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم، گفت: با توجه به شرایط حاکم ناشی از شیوع کرونا نباید در اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها عجولانه رفتار و استادان و دانشجویان را دچار سردرگمی کرد. آنچه اهمیت دارد سلامت دانشجویان است و اگر کارشناسان و مسئولان ستاد مبارزه با کرونا بلامانع بودن حضور دانشجویان را اعلام کنند قطعا کلاس‌ها و آزمون‌ها را حضوری برگزار خواهیم کرد. منتهی در شرایط فعلی تا اطلاع ثانوی کلاس‌ها مجازی است و نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم نیز در موعود مقتضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پایان بر لزوم توجه جدی استادان و دانشجویان بر ارزشیابی مستمر فعالیت‌های آموزشی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha