دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در يزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4001936
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در يزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان يزد از برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، از 19 مهر تا نهم آبان ماه سال جاری در استان خبر داد.

دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در يزد برگزار می شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی جهاددانشگاهی، محمدرضا دهقانی فيروزآبادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان يزد از برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در يزد خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به سايت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی يزد اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی افزود: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان يزد اضافه كرد: مسابقات مناظره دانشجويی با هدف رشد و تقویت فرهنگ گفت‌و‌گو، تحمل عقیده‌ی مخالف، تفکر خلاق و نقاد، تمرین برای معتدل و منطقی سخن گفتن و نيز تقویت روابط فردی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت فرهنگ گفتمان و تفکر در بین دانشجویان، آموزش کار گروهی با تشکیل تیم‌های مناظره و آموزش برخی از مطالب و مسائل علمی به صورت جذاب و اثربخش برشمرد.

دهقانی اظهار کرد: تیم‌ها در این مسابقات به صورت دو تیم موافق و مخالف در موضوعات و گزاره‌های انتخاب شده به مناظره و رقابت می‌پردازند و پس از داوری تیم‌های برنده به مراحل بالاتر راه پیدا می‌کنند و تیم‌های بازنده حذف می‌شوند و در نهایت دو تیم برتر این دوره از مسابقات در فینال به رقابت می‌پردازند و تیم قهرمان به مسابقات ملی منطقه‌ای مناظره دانشجویان ایران که در آبان سال جاری برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان يزد تصریح کرد: دانشجویان علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان يزد به شماره 035-38303460 داخلي 3026 و یا شماره تماس حاصل نموده ویا برای ثبت نام به سايت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی يزد به نشانی yzf.mfjd.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha