ارائه خدمات بیمارستان پیامبر اعظم(ص) زاهدان به بانوان واجد شرایط
کد خبر: 4006278
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

ارائه خدمات بیمارستان پیامبر اعظم(ص) زاهدان به بانوان واجد شرایط

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان پیامبر اعظم(ص) زاهدان به بانوان واجد شرایط سرپرست خانوار ویژه دهک‌های پایین درآمدی خدمات درمانی تخصصی ارائه می‌دهد.

بیمارستان پیامبر اعظم(ص) زاهدان زنان سرپرست خانواربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، زهرا ابراهیمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری با رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) ارتش در زاهدان گفت: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه خدمات درمانی تخصصی به بانوان عزتمند دهک‌های پایین درآمدی امضا می‌شود.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی که همواره به شایستگی خدمتگذار مردم شریف کشور و سیستان و بلوچستان بوده گفت: ریاست بیمارستان پیامبر اعظم(ص) با تأسی از رویکرد اثرگذار ارتش دغدغه ویژه برای بهبود وضعیت بانوان و خانواده‌های سیستان و بلوچستان داشته که بر همین اساس آماده ارائه خدمات درمانی تخصصی به بانوان واجد شرایط سرپرست خانوار ویژه دهک‌های پایین درآمدی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در این تفاهمنامه دفتر بانوان متعهد به ارائه خدمات رایگان حقوقی به صورت تخصصی توسط کارشناسان حقوقی شده و علاوه بر آن زمینه برگزاری برنامه‌های تفریحی، آموزشی و مهارتی برای بانوان شاغل در کادر درمان بیمارستان را نیز فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان همواره در تلاش برای توسعه همکاری با نهاد‌های مختلف به منظور ارتقای سطح کیفی وضعیت بانوان و خانواده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha