برگزاری جشنواره «یار انقلاب» در ازنا
کد خبر: 4015523
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

برگزاری جشنواره «یار انقلاب» در ازنا

جشنواره فرهنگی و هنری «یار انقلاب» در محورهای استکبارستیزی و خدمات بسیج در شهرستان ازنا در حال برگزاری است.

 جشنواره فرهنگی و هنری «یار انقلاب» به گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا، به‌مناسبت هفته بسیج جشنواره فرهنگی و هنری با عنوان «یار انقلاب» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا و  بسیج هنرمندان این شهرستان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

این جشنواره فرهنگی و هنری با محوریت استکبارستیزی، خدمات بسیج(اردوهای جهادی کرونا و...) و در بخش‌های موشن‌گرافیک(حداقل یک دقیقه)، استوری‌موشن(حداقل 15 ثانیه)، پوستر، اینفوگرافیک و شعر(حداقل 4 بیت) برگزار می‏‌شود.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا نهم آذرماه امسال اعلام شده و زمان اعلام نتایج نهایی نیز 13 آذرماه تعیین شده است و به آثار برگزیده از سوی هیئت داوران هدایایی به رسم یادبود اعطا می‎شود.

شرایط شرکت در این جشنواره فرهنگی و هنری این است که کلیه آثار باید در راستای اهداف جشنواره باشد و ارسال هرگونه اثر دانلود و کپی شده از اینترنت تخلف محسوب شده و از چرخه داوری کنار گذاشته می‌شود، ارسال تمام مشخصات فردی و یک شماره تماس الزامی است و آثار باید از طریق آیدی @azna1399 ارسال شود.

یادآور می‌شود، در برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری فضای مجازی سپاه ناحیه ازنا، کانون بسیج هنرمندان شهرستان ازنا و مرکز فرهنگی هنری سپاه ناحیه ازنا نیز همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha