نگارش نمایشنامه‌های «سربازان حرم» توسط هنرمند خوزستانی
کد خبر: 4015917
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

نگارش نمایشنامه‌های «سربازان حرم» توسط هنرمند خوزستانی

مجموعه نمایشنامه‌های «سربازان حرم» توسط «سید صادق فاضلی» از هنرمندان پیشکسوت خوزستان در حال نگارش است.

نگارش نمایشنامه‌های «سربازان حرم» توسط هنرمند خوزستانی

به گزارش ایکنا از خوزستان، محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان گفت: مجموعه نمایشنامه‌های «سربازان حرم» توسط «سید صادق فاضلی» از هنرمندان پیشکسوت خوزستان در حال نگارش است.

وی با بیان اینکه بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ به مناسبت سالروز طولانی‌ترین بمباران هوایی بعد از جنگ جهانی دوم در روز چهارم آذر سال ۱۳۶۵ در اندیمشک، از ۱۲ تا ۱۵ آذر برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی این جشنواره با موضوع نمایشنامه‌نویسی برگزار شد که اولویت پذیرش آثار، پرداختن به مفاهیم حماسه و شهادت خوزستان و اندیمشک، دوکوهه قهرمان، چهارم آذر و شهدای مدافعان حرم خوزستان بود.

یاقوت پور با اشاره به اینکه جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک پس از جشنواره بین المللی تئاتر فجر، باسابقه‌ترین جشنواره تئاتری کشور است، بیان کرد: این جشنواره امسال به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان گروه‌های نمایشی از تمام استان‌های کشور خواهد بود.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان تصریح کرد: در روز‌های ۹ تا ۱۲ آذر جشنواره سراسری تئاتر استان، ۱۲ تا ۱۵ آذر جشنواره تاتر ملی لاله‌های سرخ و از ۱۵ تا ۱۹ آذر جشنواره بین‌المللی تئاتر عربی در سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی گفت: این هنرمند در حال نگارش نمایشنامه‌های کوتاه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای مربوط به زندگی شهدای مدافع حرم خوزستان است.

انتهای پیام
captcha