ازدواج باید بر اساس سبک زندگی اسلامی انجام شود
کد خبر: 4016536
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

ازدواج باید بر اساس سبک زندگی اسلامی انجام شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: سن ازدواج، نرخ ازدواج و جشن ازدواج باید بر اساس سبک زندگی اسلامی و اعتقادی که به معارف دینی و امام زمان(عج) داریم، انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه گذشته 5 آذرماه در برنامه نشاط حلال که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سن ازدواج، نرخ ازدواج و جشن ازدواج باید بر اساس سبک زندگی اسلامی و اعتقادی که امام زمان (عج) داریم انجام شود.

وی ادامه داد: اگر سبک زندگی اسلامی به معنای واقعی شکل بگیرد هیچ جوانی اعتراض نخواهد کرد که شغل ندارد و ازدواج نمی‌کند. سن ازدواج در سال‌های اخیر تا ۱۰ سال افزایش یافته که خانواده‌ها باید به این موضوع مهم توجه خاص داشته باشند.

موسوی‌فرد با اشاره به اینکه اعتقاد به امام زمان(عج) سه ثمره ایجاد امید در انسان، اقتدار و تربیت را به دنبال دارد، تاکید کرد: باید با توجه به اعتقادی که به امام زمان(عج) داریم برای تربیت خانواده و جامعه تلاش کنیم.

گفتنی است؛ برنامه نشاط حلال بنا بر اعلام نماینده ولی فقیه در استان از این پس هر هفته جمعه‌ها با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در یکی از محله‌های اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha