تجلیل از مؤسسه دارالقرآن برتر کشوری در خدابنده
کد خبر: 4016723
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

تجلیل از مؤسسه دارالقرآن برتر کشوری در خدابنده

مؤسسه دارالقرآن کریم سجاسرود از توابع شهرستان خدابنده با کسب عناوین برتر کشوری تجلیل شد.

تجلیل از موسسه دارالقرآن سجاسرود

به گزارش ایکنا از زنجان، طی مراسمی شب گذشته، 6 آذرماه از فعالیت‌های مؤسسه دارالقرآن کریم سجاسرود از توابع شهرستان خدابنده و کسب عناوین برتر کشوری توسط این دارالقرآن با مدیریت ماهرخ قاسم‌پور تجلیل و کتاب‌هایی در حوزه‌های داستانی و قرآنی به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال از سوی داود قاسملو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده به این موسسه اهدا شد.

همچنین مراسم رونمایی از کتاب آشنایی با قرآن به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده در ساختمان جدیدالاحداث کتابخانه امام علی(ع) برگزار شد.

در این مراسم کتاب آشنایی با قرآن تألیف خیرالله حقی از فعالان فرهیخته قرآنی با حضور قاسملو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده و موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و اساتید دانشگاه و اعضای محفل ادبی گلچین در ساختمان جدید‌الاحداث کتابخانه امام علی(ع) شهرستان خدابنده برگزار شد.

همچنین نمایشگاه کتاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با کتاب‌های اهدای و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و ترغیب و تشویق نوجوانان به مطالعه در آموزشگاه خاتم‌الانبیا شهر قیدار برپا شده است.

انتهای پیام
captcha