کاهش پلمب اماکن متخلف بهداشتی در خوزستان
کد خبر: 4017439
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

کاهش پلمب اماکن متخلف بهداشتی در خوزستان

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به کاهش موارد پلمب اماکن متخلف بهداشتی، خواستار نظارت و بازرسی بیشتر در این زمینه شد.

ولی الله حیاتیبه گزارش ایکنا از خوزستان، ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز ۹ آذر در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان در سه ماه گذشته جزو استان‌های برتر در پلمب اماکن متخلف در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود به گونه‌ای که ۲۰ درصد پلمب‌ها را در کشور به خود اختصاص می‌داد، اما اکنون روند این گونه نیست.

وی افزود: آیا کاهش موارد پلمب در استان خوزستان، به معنی این است که وضعیت خوب شده و دیگر به پلمب نیاز نیست؟ یا اینکه نظارت و بازرسی انجام نمی‌شود و یا موارد بازرسی کاهش یافته است؟ باید متوجه شویم که در این خصوص، مشکل کار در کجا است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: اگر در شهرستانی برای پلمب، دستور قضایی درخواست شده است، باید موضوع به مسئول اماکن استان اطلاع داد شود و پیگیری شود، زیرا ملاک پلمب اماکن متخلف، نامه بهداشت است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، بیان کرد: آموزش و پرورش دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده است و می‌توانند درها و پنجره‌ها را باز نگهدارند تا تهویه هوا انجام شود.

حیاتی در خصوص فعالیت دست‌فروشان اهواز نیز گفت: گلایه اصناف از فعالیت دست‌فروشان و سامان‌دهی نشدن این قشر و رعایت نشدن پروتکل‌ها توسط آن‌ها، به حق است. باید نشستی با سرپرست فرمانداری برگزار شود تا دست‌فروشان سامان‌دهی شوند و اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت، مساله به معاونت امنیتی استانداری ارجاع شود.

انتهای پیام
captcha