سیزدهمین دوره آزمون «ترنم وحی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4019397
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

سیزدهمین دوره آزمون «ترنم وحی» در یزد برگزار می‌شود

مسئول آموزش مؤسسه مهد قرآن استان یزد از برگزاری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر با عنوان «ترنم وحی» در این استان خبر داد.

سیزدهمین دوره آزمون «ترنم وحی» در یزد مریم ابراهیمی، مسئول آموزش مؤسسه مهد قرآن استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر با عنوان «ترنم وحی» از امروز، 17 آذرماه و همزمان با سراسر کشور در این استان نیز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس متسابقان از ساعت 13:30 امروز، در آزمون شفاهی این آزمون که در محل مؤسسه مهد قرآن استان یزد برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و سپس از طریق ارتباط مجازی با تهران این آزمون پیگیری خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری آزمون مفاهیم در روز پنجشنبه، 18 آذرماه گفت: داوران مطرح کشوری آثار متسابقان را داوری و مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت کسب حد نصاب لازم به عنوان نفرات برتر معرفی و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

 مسئول آموزش مؤسسه مهد قرآن استان یزد با اشاره به شرکت 25 نفر  از استان یزد در مرحله اول این مسابقات گفت: از این تعداد 18 نفر توانستند به مرحله کشوری راه بیابند و در این دوره که در رورهای 17 و 18 آذرماه برگزار می‌شود، به رقابت خواهند پرداخت.

 مسئول آموزش مؤسسه مهد قرآن استان یزد با اشاره به اینکه این آزمون هر ساله بین حافظان کل قرآن کریم در تمام استان‌ها برگزار می شود گفت: برای افرادی که بتوانند در مرحله کشوری حائز رتبه شوند، گواهینامه معتبر حفظ کل صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha