پیوست مردمی برای فعالیت‌های دانشگاهی ایجاد شود
کد خبر: 4019632
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

پیوست مردمی برای فعالیت‌های دانشگاهی ایجاد شود

امام‌جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه دانشگاه‌ها جدا از مردم نیستند، گفت: پیوست مردمی باید برای فعالیت‌های دانشگاهی ایجاد شود.

پیوست مردمی برای فعالیت‌های دانشگاهی ایجاد شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود عصر روز گذشته 17 آذر در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود با  بیان اینکه باید پیوست مردمی برای دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تعریف شود اظهار کرد: وجود پیوست مردمی اثرگذار بر زندگی مردم امری ضروری است.

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه طرفداری دانشجویان از حزب یا گروه خاص به نفع جامعه نیست، اظهار کرد: تداوم این اقدام تنها باعث می‌شود تا قدرت‌طلبان ترقی پیدا کنند لذا انتظار می‌رود دانشجویان نه جدای از خواست مردم بلکه هم‌راستا با آن‌ها حرکت کنند.

امینی با تاکید بر اینکه از مسئولان نیز توقع می‌رود در روند کار دانشگاه‌ها دخالت نداشته باشند، یادآور شد: ترویج و تبلیغ استقلال در جامعه و همچنین مردمی شدن دانشگاه‌ها مورد تأکید است و اگر این روند تداوم پیدا کند نفع آن برای همه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها از دهه ۳۰ همراه و همگام با مردم حرکت کردند و این اقدام پیروزی انقلاب را رقم زد متذکر شد: از دانشجویان انتظار می‌رود قدردان شهدای دانشجوی ۱۶ آذر باشند و یاد و خاطره آن‌ها را ارج نهند.

خاطرنشان می‌شود در این نشست از زحمات و خدمات هشت‌ساله محمدمهدی فاتح تقدیر و مرتضی ایزدی فرد به‌ عنوان سرپرست جدید دانشگاه صنعتی شاهرود معارفه شد.

انتهای پیام
captcha