تحقق شعارهای انقلاب نیاز به مبانی قوی دارد
کد خبر: 4019659
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

تحقق شعارهای انقلاب نیاز به مبانی قوی دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه برای تحقق شعارهای انقلاب باید مبانی قوی داشته باشیم، از دانشجویان خواست تا برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

قاسم علیپور، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با هفته گرامیداشت دانشجو، همایش «دانشجویان انقلابی، تبیین‌گران امروز، تمدن‌سازان فردا» امروز، 18 آذرماه به همت بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز  برگزار شد.

قاسم علیپور، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ انقلاب اسلامی گفت: برای پاسداری و تحقق شعار‌های انقلاب باید مبانی قوی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه حرکت دانشگا‌ه‌ها به سمت مطلوب انقلاب اسلامی باشد، افزود: دانشجویان باید در راستای تحقق گام دوم انقلاب تلاش ویژه داشته باشند.

علیپور با بیان اینکه دانشگاه، کارکرد تخصصی نهاد علم است و مبدأ تحولات می‌شود، اضافه کرد: بسیج دانشجویی با ورود جدی در زمینه مطالبه‌گری، مطالبات مردم را با مطالعات علمی و به‌صورت تخصصی پیگیری می‌کند.

سعید یوسفی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس نیز در این مراسم با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلای گفت: نگاه دانشجو باید مبارزه با استکبار و استبداد باشد.

وی با تاکید بر انجام وظیفه دانشجویان به‌عنوان جوانان متدین و غیور در عرصه انقلاب افزود: گام دوم انقلاب نیاز به جوانانی دارد که در این بیانیه اعلام‌شده و در راس آن‌ها جوانان دانشجو هستند.

انتهای پیام
captcha