اعلام برنامه‌های تلاوت متسابقین البرزی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4022318
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

اعلام برنامه‌های تلاوت متسابقین البرزی در مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از حضور 6 البرزی در مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: این افراد طبق جدول زمان‌بندی به تلاوت می‌پردازند.

 تلاوت متسابقین البرزی در مسابقات قرآن اوقاف

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 6 البرزی به نمایندگی از استان در رشته‌های مختلف در این مسابقات حضور دارند، ابراز کرد: رقابت این افراد از روز سه‌شنبه، 30 آذرماه آغاز می‌شود و تا جمعه سوم دی‌ماه ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: طبق جدول زمان‌بندی آقایان مهدی شایق در رشته قرائت تحقیق، پنج‌شنبه، دوم دی‌ماه ساعت 21:6، حسین عزیزی در رشته قرائت ترتیل، پنج‌شنبه دوم دی‌ماه ساعت 21:46 و مهدی خطیب‌فر رشته دعاخوانی، پنج‌شنبه، دوم دی‌ماه ساعت 15:40 و در بخش بانوان مریم سماعی رشته قرائت تحقیق، جمعه سوم دی ماه ساعت 10:18، غزاله سهیل‌زاده رشته قرائت تحقیق، جمعه سوم دی‌ماه ساعت 11:9 و زهرا محمدی در رشته دعاخوانی، سه‌شنبه، 30 آذرماه ساعت 12:1 در این مسابقات شرکت می‌کنند.

اشرفی تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی تهران برگزار می‌شود و همه برنامه‌های متسابقین، به غیر از رشته اذان به‌صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن پخش می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha