ویژگی‌های سردار سلیمانی برای جوانان تبیین شود
کد خبر: 4023029
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

ویژگی‌های سردار سلیمانی برای جوانان تبیین شود

امام جمعه عجب‌شیر ایمان و اخلاص، ایثار و مقاومت، منش و شخصیت، ساده زیستی، ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت: این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام شربیانی، امام جمعه عجب شیربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب‌شیر، امروز، دوم دیماه، در جلسه هماهنگی بزرگداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی ایمان و اخلاص، ایثار و مقاومت، منش و شخصیت، ساده زیستی، ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت: این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین شود.

وی گفت: باید از این مناسبت‌های شاخص که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم زیرا دشمنان تلاش دارند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند.

امام جمعه عجب‌شیر با اشاره به تقارن شهدای نهم دی ۵۷ عجب شیر با نهم دی سال ۸۸ افزود: حفظ هوشیاری و بصیرت نسبت به توطئه‌های دشمنان، حضور در صحنه و گوش به فرمان رهبری بودن مانع تحقق فتنه‌های دشمنان خواهد شد و دشمنان آرزوی براندازی نظام اسلامی ما را به گور خواهند برد.

وی حفظ ارزش‌های دهه بصیرت و سایر مراسم انقلابی را مهم عنوان کرد و گفت: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور، هوشیارانه و متقدرانه خود نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

شربیانی با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان، خواستار همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای این شهرستان در برگزاری مراسم دهه بصیرت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی شد.

امام جمعه عجب‌شیر، با بیان اینکه دشمنی و فتنه انگیزی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت سربلند آن همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: پیروی از ولایت فقیه و رهبری کشور را در برابر توطئه دشمنان انقلاب بیمه می‌کند.

انتهای پیام
captcha