مردم هر چه سریعتر برای تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند
کد خبر: 4024243
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

مردم هر چه سریعتر برای تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از ادامه کنترل مرزهای زمینی و دریایی استان خبر داد و گفت: هر چند ترس از اُمیکرون موجب شده حتی میزان دریافت دوز اول واکسن بیشتر شود، اما در این شرایط باید مردم هر چه سریعتر برای دریافت واکسن یا تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند.

مردم هر چه سریعتر برای تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنندبه گزارش ایکنا از خوزستان، ولی‌الله حیاتی، فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز ۷ دی‌ در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به کنترل مرزهای زمینی  و دریایی اظهار کرد: به مدت ۱۵ روز تردد از مرزهای زمینی و دریایی به جز برای گروه‌های هفت‌گانه مصوب شورای امنیت کشور، ممنوع است.

وی افزود: علاوه بر این، کنترل و غربال‌گری‌های لازم نیز باید در مرزها انجام شود. شرایط تردد گروه‌های هفت‌گانه از مرزها نیز تزریق دو دوز واکسن و داشتن تست PCR مربوط به ۹۶ ساعت قبل است که باید این موارد لحاظ شود تا مرزها با چالش مواجه نشوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: سرنشینان کشتی‌ها نیز حق خروج از بندر را ندارند و پس از نقل و انتقال بار باید به مبدأ برگردند. کنترل‌های معمول شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز در مرزهای هوایی در حال انجام است.

حیاتی افزود: باید پشتیبانی لازم از طرح شهید سلیمانی انجام شود؛ در حال حاضر به دلیل پایین بودن آمار مبتلایان، عمده کار در حوزه واکسیناسیون است که در صورت افزایش تعداد مبتلایان، باید رهگیری و مراقبت به قوت خود انجام شود.

وی با تاکید بر ترغیب مردم برای تزریق سریع واکسن، بیان کرد: هر چند ترس از اُمیکرون موجب شده حتی میزان دریافت دوز اول واکسن بیشتر شود، اما در این شرایط باید مردم هر چه سریعتر برای دریافت واکسن یا تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha