ایجاد بیش از ۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان
کد خبر: 4028142
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
در ۹ ماهه سال جاری انجام شد؛

ایجاد بیش از ۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری، ۹ هزار و ۱۳۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با ارئه گزارش ۹ ماهه از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی، اظهار کرد: در این مدت با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، هزار و ۴۱۶ خانوار با ارائه خدمات اشتغال‌زایی به خودکفایی رسیدند.

وی با بیان اینکه طی این ۹ ماه، ۹ هزار و ۱۳۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، افزود: از این تعداد، در قالب طرح کاریابی برای هزار و ۴۴۱ نفر با همکاری کارفرمایان و صاحبان حرف، مشاغل و مؤسسات کاریابی اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه به متقاضیان طرح‌های اشتغال‌زایی از محل منابع بانکی و اعتبارات در اختیار این نهاد تسهیلات پرداخت شده است، گفت: تاکنون پنج هزار و ۷۰۶ نفر، بیش از ۲۶۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند. همچنین، طی ۹ ماهه سال جاری، دو هزار و ۵۶۳ طرح کارانگیزی و توان‌افزایی توسط مددجویان اجرا شد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون بیش از ۹۱ راهبر شغلی با اجرای دو هزار و ۱۷۸ طرح راهبری شغلی در راستای هدایت و آموزش مددجویان با رعایت زنجیره تأمین و تضمین بازار فروش و ایجاد اشتغال پایدار، با این نهاد همکاری دارند.

زارع با اشاره به اینکه بازدیدهای فنی از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می‌تواند به تسهیل شرایط برای توانمندسازی خانواده‌ها کمک کند، گفت: کارشناسان اشتغال ادارات این نهاد با انجام بازدیدهای دوره‌ای و ارائه مشاوره‌های لازم به مددجویان، در تلاش هستند تا سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی آنها را ارتقا دهند.

انتهای پیام
captcha