درخشش حافظ چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش
کد خبر: 4029437
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

درخشش حافظ چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش

مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش با معرفی برگزیدگان نهایی این دوره از مسابقات برگزار و «مریم مرادی» از چهارمحال‌وبختیاری در رشته حفظ ۲۰ جزء حائز عنوان دوم شد.

مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش

سید حفیظ الله فاضلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام این خبر که مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها روز گذشته 27 دی‌ماه به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم برگزیدگان نهایی این دوره از مسابقات قرآن معرفی شدند که در رشته حفظ ۲۰ جزء بانوان «مریم مرادی» از چهارمحال‌وبختیاری رتبه‌ دوم کشوری را کسب کرد.

وی با تصریح اینکه در مجموع 7 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن که از میان شرکت‌کنندگان استانی حائز رتبه برتر شده بودند به مرحله کشوری راه یافته بودند، گفت: این افراد در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل و مفاهیم در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن و شناسایی و تشویق نیروهای قرآنی آن‌ها، همه ساله توسط دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود و به علت رعایت شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی در دوسال گذشته به‌صورت مجازی برگزار شده است.

فاضلی با تأکید بر اینکه این مسابقات به کارگران و خانواده‌های آن‌ها، اعم از همسران و فرزندان اختصاص دارد، افزود: این مسابقات از جایگاه خوب و مطلوبی در میان جامعه کار و تلاش کشور و همچنین در افق برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی کشور برخوردار است.

انتهای پیام
captcha