آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج در زنجان
کد خبر: 4030941
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج در زنجان

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از ثبت‌نام بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج تا ۱۰ بهمن خبر داد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) بسیج

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محسن جعفری، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، صبح امروز، 4 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در شهرستان‌های استان در دهه فجر، اظهار کرد: ثبت‌نام بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج تا ۱۰ بهمن ادامه دارد.

جعفری ادامه داد: این مسابقات با هدف ایجاد حرکت قرآنی در میان آحاد جامعه به خصوص تشکل‌های قرآنی، گروه‌های قرآنی، خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان و با رویکردی متفاوت از سال‌های پیشین و در چهار بخش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های چهارگانه مسابقات تصریح کرد: مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج، مشارکت گروه‌های سه نفره، مشارکت به صورت خانوادگی و مشارکت به صورت فردی چهار بخش این مسابقات است.

جعفری بیان کرد: دستورالعمل به نواحی بسیج سراسر استان ارسال شده و ثبت‌نام بر اساس این دستورالعمل در رشته‌ها و بخش‌های گوناگون انجام می‌شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر شد مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج در دهه مبارکه فجر و مرحله استانی نیز اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با این مسابقات و دریافت محتوای مورد نیاز می‌توانند به کانال صالحین استان زنجان در ایتا به نشانی https://eitaa.com/salehinzn مراجعه کنند و یا از طریق پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha