اهدای 263 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان
کد خبر: 4031062
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

اهدای 263 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان در مراسم اهدای ۲۸۷ دستگاه آبگرمکن گازی و ۲۶۳ مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان، گفت: یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد کمک به ازدواج آسان به‌خصوص تأمین و تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش است.

رسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد همدان به گزارش ایکنا از همدان، رسول شیخی‌زاده، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان، امروز، چهارم بهمن‌ماه در مراسم اهدای ۲۸۷ دستگاه آبگرمکن گازی و ۲۶۳ مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد کمک به ازدواج آسان به‌خصوص تأمین و تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش و همچنین تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت است.

وی ادامه داد: در این دو بخش از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 800 مورد جهیزیه به اعتباری بالغ بر ۱۲ و نیم میلیارد تومان چه به‌صورت کالا و نقدی به غیر از برنامه‌ای که امروز در حال اجراست پرداخت شده است.

شیخی‌زاده افزود: در بحث لوازم ضروری زندگی در فصول سرد و گرم سال از ابتدای سال جاری، ۷۲۰ مورد تحویل وسایل ضروری زندگی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به خانواده‌های تحت پوشش صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز نیز ۲۶۳ مورد جهیزیه که شامل کالاهای اساسی و ضروری زندگی از قبیل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی تقدیم خانواده‌ها می‌شود.

شیخی‌زاده افزود: این کالاها به همراه تقریبا ۲۸۷ مورد آبگرمکن گازی به ارزش ریالی بالغ بر پنج و نیم میلیارد تومان است که امروز با حضور معاونت حقوقی و امور مجلس، صباغیان تحویل خانواده‌های نیازمند تحت پوشش خواهد شد.

وی در خصوص سامانه هوشمند امداد، گفت: این سامانه از ششم آذرماه شروع به کار کرده و در حال راه‌اندازی است، در حال پایش خانواده‌ها و بروزرسانی سیستم هستیم و بخش‌هایی از سامانه هنوز راه‌اندازی نشده که در حال راه‌اندازی است‌ و تا 14 اسفندماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

مدیر کمیته امداد همدان بیان کرد: سامانه هوشمند امداد، دارای محاسن بسیار زیادی است که شان و کرامت انسانی در این بحث بسیار قوی دیده شده و از مراجعات اضافی مددجویان به کمیته امداد کاسته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha