ایام‌الله دهه فجر الهام‌بخش آزادی‌خواهان جهان است
کد خبر: 4032652
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

ایام‌الله دهه فجر الهام‌بخش آزادی‌خواهان جهان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ایام‌الله دهه فجر را الهام‌بخش آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان دانست و گفت: تحولات و صداهای آزادی‌خواهی که در کشورهای اسلامی، به‌وجود آمده، نشئت گرفته از تفکرات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است.

حجت الاسلام سالاری رئیس تبلیغات اسلامی سیریک

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام میثم سالاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک، صبح امروز، 11 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، با بیان به اینکه در آستانه فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر قرار گرفته‌ایم، ضمن گرامیداشت این ایام، اظهار کرد: منشأ تفکرات امام خمینی(ره) برگرفته از اندیشه والای مولای متقیان حضرت علی(ع) بود و ایشان همواره در صحبت‌هایشان، از عدالت اجتماعی و حرمت انسانی سخن گفته و از مستضعفین حمایت می‌کردند.

وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) در تمام زندگی خود، هیچ‌گاه در تلاش برای کسب منافع مادی نبودند و هیچ سرمایه مادی برای خود ذخیره نکردند. لذا، این‌چنین است که امام خمینی(ره) با اندیشه و تفکر اسلامی کاملی که داشتند، تبدیل به بزرگ‌ترین الگو برای آزادی‌خواهان جهان شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک تصریح کرد: تحولات و صداهای آزادی‌خواهی که در کشورهای اسلامی، به‌وجود آمده، نشئت گرفته از تفکرات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است و از سویی دهه فجر، یادآور تفکر و اندیشه‌ای است که مسلمانان و مستضعفین جهان، از آن الهام گرفته و می‌گیرند.

سالاری در ادامه اظهار کرد: امام خمینی(ره) آن‌چنان پایه‌های تفکر اسلامی را در میان ملت ایران و برخی کشورهای دیگر مستحکم کرده‌اند که فشارهای کشورهای غربی، هیچ‌گاه این پایه‌های استوار دینی راٰ متزلزل نمی‌کند.

وی بیان کرد: ایام‌الله دهه فجر هر سال، یادآور بزرگ‌ترین رویداد تاریخی قرن بیستم برای ملت ایران است که در طول قرن‌ها از دستیابی به ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم مانده بودند و همواره و به هر بهانه‌ای مورد ظلم شاهان و حکام خودکامه در ادوار مختلف قرار می‌گرفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در پایان یادآور شد: برای رسیدن به این اهداف خون‌ها و جان‌ها داده‌ایم و چه انسان‌هایی در این وادی فدا کرده‌ایم و باید بدانیم این انقلاب و این عزت و سربلندی آسان به دست نیامده و دفاع و از آن وظیفه‌ای همگانی برای ماست.

انتهای پیام
captcha