شرکت 43 نوعروس البرزی در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 4035209
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

شرکت 43 نوعروس البرزی در راهپیمایی 22 بهمن

همزمان با چهل‌وسومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، 43 عروس و داماد البرزی زندگی مشترک خود را آغاز و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.

جشن ازدواج

عقیل ناصرخاکی، معاون اجتماعی سپاه ناحیه امام هادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با چهل‌وسومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، 43 عروس و داماد البرزی پس از شرکت در راهپیمایی 22 بهمن زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به همت حوزه 417 و 418 بسیج ناحیه امام هادی(ع) برگزار می‌شود، افزود: این زوج‌ها با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که به‌صورت خودرویی برگزار می‌شود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند و راهی خانه بخت می‌شوند.

ناصرخاکی گفت: جشن ازدواج این زوج‌ها نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور حداقلی جمعیت برگزار می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فردا نیز همگی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: سپاه ناحیه امام هادی(ع) برای سومین سال متوالی است که مراسم جشن ازدواج برگزار می‌کند و در دوسال گذشته و همزمان با چهل‌و‌یکمین و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب 82 زوج راهی خانه بخت شده‌اند.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه امام هادی(ع) اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برای این زوج‌ها کلاس‌های آموزشی با محوریت سبک زندگی و خانواده برگزار می‌شود و آنها قبل از شروع زندگی ملزم به حضور در این کلاس‌ها هستند.

وی گفت: خوشبختانه حضور در این کلاس‌ها بسیار نتیجه‌بخش بوده و در استانی که 50 درصد ازدواج‌هایش به طلاق ختم می‌شود تنها زندگی یک زوج از بین 82 زوج منجر به طلاق شده است.

انتهای پیام
captcha