توزیع 5000 بسته غذایی در مناطق کم برخوردار خراسان شمالی از سوی بنیاد احسان
کد خبر: 4037262
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

توزیع 5000 بسته غذایی در مناطق کم برخوردار خراسان شمالی از سوی بنیاد احسان

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از توزیع پنج هزار بسته غذایی در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

محسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان، محسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به توزیع پنج هزار بسته غذایی در مناطق کم برخوردار استان، اظهار کرد: توزیع بسته‌های غذایی مذکور توسط 49 گروه مردمی و جهادی در استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش توزیع بسته‌های غذایی در شهر راز برگزار می‌شود، افزود: فاز دوم مرحله ششم رزمایش فردا یکم اسفند ماه برگزار می‌شود.

پولادی با اشاره به اینکه برای تهیه هر کدام از بسته‌های غذایی بیش از 400 هزار تومان هزینه شده است، تأکید کرد: حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار بنیاد احسان است و از همین جهت تمام کمک‌هایی که به نیازمندان انجام می‌شود، از تولید کنندگان داخلی اقلام خریداری می‌شود.

وی با تأکید براینکه برای خریداری بسته‌های غذایی بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: این رزمایش آخرین رزمایش مرحله ششم است و کمک‌های بعدی در مرحله هفتم انجام می‌شود.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: تاکنون 254 گروه جهادی در سامانه بنیاد احسان ثبت نام شده‌اند.

انتهای پیام
captcha