تفاهمنامه بنیاد شهید لرستان با جهاددانشگاهی منعقد شد
کد خبر: 4038395
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

تفاهمنامه بنیاد شهید لرستان با جهاددانشگاهی منعقد شد

مدیرکل بنیاد شهید لرستان از انعقاد تفاهمنامه مشترک این بنیاد با جهادانشگاهی لرستان در راستای اجرای فعالیت‌های مشترک فرهنگی، پژوهشی و رسانه‌ای خبر داد.

تفاهم نامه بنیاد شهید و جهاددانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود زرین‌جویی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز، چهارم اسفندماه در دیدار با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌ها در حوزه ترویج فرهنگ ایثار  جهاد و شهادت تکلیف دارند، اظهار کرد: راهبرد بنیاد شهید استفاده کردن از تمام ظرفیت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید با افضل‌ترین افراد در ارتباط است، ادامه داد: استارت انقلاب اسلامی ایران از سال ۴۲ زده شد و امام راحل(ره) در آن زمان فرمودند: سربازان من در گهواره هستند، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رسید و دست استکبار از سرمایه‌‌های مملکت کوتاه شد و همین امر سبب ایجاد ۸ سال دفاع مقدس بود ولی با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب هر روز شاهد افتدار و سربلندی نظام اسلامی هستیم.

زرین‌جویی با اشاره به اینکه در بنیاد شهید کارهای بزرگی انجام می‌‌شود و حوزه اطلاع‌رسانی و انعکاس آن باید تقویت شود، افزود: کارهای بزرگی انجام شده ولی منتشر نشده و همین امر رسالت ما را در جهاد تبیین بیشتر می‌کند.

وی از انعقاد تفاهمنامه مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاددانشگاهی لرستان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای فعالیت‌های مشترک فرهنگی، پژوهشی، افکارسنجی و رسانه‌ای با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منعقد خواهد شد.

زرین‌جویی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف، ادامه داد: ظرفیت رسانه‌ای جهاد دانشگاهی با دارا بودن دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا به‌عنوان رسانه‌های اثرگذار می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر لزوم انجام نیازسنجی، پژوهش‌های علمی در حوزه آسیب‌شناسی مسائل مربوط به ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: در این حوزه نیز می‌توان از ظرفیت‌های مراکز پژوهشی، مطالعاتی و افکارسنجی جهاددانشگاهی استان لرستان بهره برد که در این راستا در آینده نزدیک پیش‌نویس تفاهمنامه همکاری توسط معاونت فرهنگی بنیاد شهید تهیه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha