همایش تجلیل از حافظان مدرسه حفظ مهد قرآن اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4038773
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

همایش تجلیل از حافظان مدرسه حفظ مهد قرآن اصفهان برگزار می‌شود

مدیر مدرسه تخصصی حفظ مهد قرآن اصفهان از برگزاری همایش تجلیل از حافظان این مدرسه در طول پنج سال فعالیت آن خبر داد.

عادل درخشان مدیر مدرسه تخصصی حفظ مهد قرآن اصفهان

عادل درخشان، مدیر مدرسه تخصصی حفظ مهد قرآن اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: در طول پنج سال فعالیت طرح مدارس حفظ قرآن ضمن تحصیل اصفهان، حدود ۲۵۰ دانش‌آموز در این طرح شرکت کرده‌­اند و تقریباً ۱۵۰ نفر از آنها موفق به حفظ کل و یا حفظ اجزاء شده­‌اند.

وی افزود: قرار است در همایش بزرگ مدرسه حفظ قرآن، از همه دانش‌آموزانی که در طول این پنج سال در این طرح شرکت داشته‌اند، با حضور مسئولان و مدیران قرآنی استان تجلیل به عمل آید.

مدیر مدرسه تخصصی حفظ مهد قرآن اصفهان ادامه داد: این همایش در روز پنج­شنبه، ۱۹ اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن کوثر حرم مطهر زینب بنت موسی بن جعفر(ع)، با حضور حافظان مدرسه و خانواده‌­های آنها برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری همایش تجلیل را ترویج معارف قرآنی، تشویق نوجوانان به فراگیری قرآن و نیز تجدید دیدار با دانش‌آموزان سابق مدرسه بیان کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه­‌هایی، روحیه مرور و ارتباط با قرآن، با قوت ادامه پیدا کند.

درخشان تصریح کرد: در حاشیه این‌گونه همایش‌ها، همه قرآن‌آموزان و حافظانی که چند سال از یکدیگر دور بوده‌اند، تجدید دیدار می‌کنند و این محافل قرآنی، موجب روحیه و نشاط مضاعف در آنها و حتی مدیران و اساتید می‌شود.

وی در پایان گفت: بر خود لازم می‌دانم از مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان و نیز تولیت آستان مقدس حرم مطهر زینب بنت موسی بن جعفر(ع) تشکر کنم که برای برگزاری این همایش، همکاری و تلاش بسیار خوبی دارند.

انتهای پیام
captcha