مقام شامخ جانباز روایتگر شرافت و عظمت است
کد خبر: 4041262
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

مقام شامخ جانباز روایتگر شرافت و عظمت است

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان گفت: مقام شامخ جانباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفسر منظومه‌ای از خوبی‌هایی همچون ایمان، بصیرت، فداکاری، وفاداری، صبر و استقامت است که تمام این ویژگی‌ها روایتگر شرافت و عظمت مبتنی بر ارزش‌های الهی جانبازان است.

حمیدرضا عبدالملکی، مشاور رئیس دانشگاه کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدرضا عبدالملکی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان روز گذشته، 16 اسفندماه در مراسم گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان شاغل در دانشگاه کردستان، اظهار کرد: عظمت معناسازی مبارک حضرت عباس در کربلا تداعی‌گر شکوه تمام عیار تجلی کمال زیبایی حکمت آفرینش بوده است.

وی افزود: شوکت و والایی معنای جانباز با مستند به مصداق و مثل اعلی حضرت ابوالفضل العباس نمایان می‌شود و برهمین اساس سالروز میلاد حضرت ابوالفضل عباس در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام روز جانباز انتخاب شده است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کردستان بیان کرد: مقام شامخ جانباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفسر منظومه‌ای از خوبی‌هایی همچون ایمان، بصیرت، فداکاری، وفاداری، صبر و استقامت است که تمام این ویژگی‌ها روایتگر شرافت و عظمت مبتنی بر ارزش‌های الهی جانبازان است.

وی به تبیین جایگاه والای جانبازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و یادآور شد: اوج شکوه جایگاه والای جانبازان گرانقدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا بدان جاست که بزرگ جانباز عزیز انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری(مدّظلّه العالی) می فرمایند: «شما جانبازان عزیز هم مثل شهدا هستید».

انتهای پیام
captcha