جانبازان برای کشور عزت و منزلت را به ارمغان آوردند
کد خبر: 4041276
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

جانبازان برای کشور عزت و منزلت را به ارمغان آوردند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه جانبازان با کسی غیر از خداوند متعال معامله نکردند، گفت: جانبازان با ایثارگری خود، عزت و منزلت را برای خودشان و کشور به ارمغان آوردند.

دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با جانبازان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، 16 اسفندماه به مناسبت گرامیداشت روز جانباز به دیدار سه نفر از جانبازان استان کردستان رفت و برای آن‌ها آرزوی سلامت و سعادت کرد.

وی در این دیدار با منصور جلیلی، جانباز ۵۵ درصد، لطف‌الله غلامی آزاده و جانباز ۲۵ درصد و محمدحسن نصیری آزاده و جانباز ۴۰ درصد دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه جانبازان با کسی غیر از خداوند متعال معامله نکردند، گفت: جانبازان با ایثارگری خود، عزت و منزلت را برای خودشان و کشور به ارمغان آوردند و امروز هر چه داریم حاصل زحمات این بزرگواران است.

وی با تأکید بر حفظ احترام وجایگاه جانبازان افزود: جانبازان مظهر عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و انقلاب اسلامی ایران امنیت و آسایش خود را مدیون کسانی است که سلامتی خود را در این راه تقدیم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این دیدارها از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری این عزیزان در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی تجلیل کرد و جانبازان نیز به بیان بخشی از خاطرات دوران دفاع مقدس خود پرداختند.

منصور جلیلی، جانباز کردستانی در این دیدار ضمن خیرمقدم گفت: سال ۶۷ با ایستادگی در راه حفظ کیان کشور، خاک و ناموس‌مان از ناحیه چشم راستم آسیب دیدم و اکنون نیز هر لحظه اعلام کنند در صحنه حضور یافته و حاضرم جانم را تقدیم نظام و رهبری کنم.

محمدحسن نصیری دیگر جانباز کردستانی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امیدواریم خداوند متعال همه کسانی که برای امنیت و آرامش‌ کشور تلاش می‌کند، را حفظ کند، افزود: جانباز ۴۰درصدی و دوران دفاع مقدس جزو کادر ارتش بودم و بیستم دی‌ماه سال ۵۹ اسیر و در دوازدهم تیرماه سال ۶۴ آزاد شدم.

غلامی از دیگر جانبازان کردستانی نیز در این دیدار با قدردانی از حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: جانباز 25 درصدی بوده و در چهارم تیرماه سال ۶۷ اسیر و سوم شهریورماه ۶۹ آزاد شدم.

گفتنی است؛ ۹ هزار و ۴۹۸ نفر جمعیت جانبازان استان کردستان بوده که در دوران جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیده‌اند.

انتهای پیام
captcha