وزیر ارشاد از خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد
کد خبر: 4045258
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

وزیر ارشاد از خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کتابخانه مرکزی اهواز و خانه هنرمندان، ضمن بازدید، در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

وزیر ارشادبه گزارش ایکنا از خوزستان، صبح امروز، هفتم فروردین، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل ارشاد خوزستان، عباس حسین‌زاده، سرپرست نهاد کتابخانه‌های خوزستان و جمعی از مسئولان از پروژه خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز دیدن کرد.

پروژه احداث خانه هنرمندان اهواز از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و دارای شش هزار متر مربع زیربنا است که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

این پروژه در شش طبقه با احتساب زیرزمین احداث شده و دارای شش سالن تخصصی با گنجایش هر کدام ۱۰۰ نفر برای برگزاری برنامه‌های تئاتر، موسیقی، سینما، هنرهای تجسمی، شعر، مطبوعات و همچنین گالری، سالن انتظار، کلاس و کارگاه‌های آموزشی، بخش مدیریت، تریا و سایر فضاهای خدماتی و بهداشتی است و با بهره‌برداری از آن، شاخص فضاهای فرهنگی و هنری مورد استفاده شهروندان در کلان شهر اهواز افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر این، وزیر فرهنگ از مراکز مطالعه نابینایان و کم‌بینایان و غرفه ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد و در حاشیه این بازدید، سرپرست نهاد کتابخانه‌های خوزستان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت.

انتهای پیام
captcha