پویش «هر خانه یک جلسه قرآن» در اردکان اجرا می‌شود
کد خبر: 4047617
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

پویش «هر خانه یک جلسه قرآن» در اردکان اجرا می‌شود

پویش «هر خانه یک جلسه قرآن» در ایام ماه مبارک رمضان و به همت امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

پویش «هر خانه یک جلسه قرآن» در اردکان اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، پویش «هر خانه یک جلسه قرآن» در ایام ماه مبارک رمضان و به همت امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

این پویش ویژه افرادی است که امکان حضور در جلسات قرآنی عمومی سطح شهر را نداشته و لذا می‌توانند در منزل خود جلسه قرآنی تشکیل دهند.

افراد در قالب این پویش که با حداقل شرکت‌کننده دو نفر شامل زن و شوهر و اگر فرزند دارند، با حضور فرزندان و دیگر اعضای خانواده، انجام می‌شود، زمانی از شبانه روز، اعضای خانواده دور هم جمع شده و هر مقدار که مایل باشند قرآن تلاوت می‌کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش از جلسه قرآنی خانگی خود عکس گرفته و برای اداره قرآنی شهرستان اردکان ارسال می‌کنند که در پایان به برترین تصاویر ارسال شده هدایایی اعطا می‌شود. بنابراین افراد باید از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/vfCig5W نسبت به ثبت مشخصات جلسه قرآنی  خانگی خود اقدام کنند.

امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان به خانواده‌ها پیشنهاد کرد: این جلسه قرآنی خانگی را بعد از ماه رمضان نیز به صورت هفتگی ادامه دهند.

این نهاد همچینن به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسابقه روزانه پیامکی تفسیر کوتاه از سوره‌های حجرات و لقمان را اجرا می‌کند که با جوایز روزانه همراه است و لذا علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به لینک https://eitaa.com/joinchat/3342401582C2af577647b مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha