شعار سال در بطن جامعه نمود عینی پیدا کند
کد خبر: 4047637
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

شعار سال در بطن جامعه نمود عینی پیدا کند

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری نباید در حد شعار باقی بماند، گفت: هوشمندی این انتخاب بر اساس جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی شکل‌گرفته که باید در بطن جامعه نمود عینی پیدا کند.

شعار سال در بطن جامعه نمود عینی پیدا کند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام‌جمعه شاهرود، عصر روز گذشته، 18 فروردین در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه نام‌گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی نباید در حد شعار باقی بماند، گفت: هوشمندی این انتخاب بر اساس جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی شکل‌گرفته که باید در بطن جامعه نمود عینی پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه زمینه تحقق شعار سال در طول سال با برنامه‌ریزی و اقدامات عملیاتی مهیا شود، اظهار کرد: از دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود با حمایت از جوانان و محققان و تولید داخل بکوشند تا اقتصاد رونق پیداکرده و اشتغال در جامعه ایجاد شود.

امام‌جمعه شاهرود ادامه داد: افراد توانا در دانش‌بنیان کردن محصولات محلی باید پای میدان حضور یابند، که در این راستا اگر این مهم تحقق یابد می‌توان اشتغال خوبی را در شهرستان شاهد باشیم.

امینی ایام مناسبتی مانند عید نوروز و ماه مبارک رمضان را فرصتی برای فرهنگ‌سازی برشمرد و گفت: باید استفاده بهینه از این فرصتها را داشته باشیم که تقویت نقاط قوت این مناسبت‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی موجود را رفع کند.

به گفته امام‌جمعه شاهرود حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود که در این راستا برخی مسافران آن را به‌درستی رعایت نمی‌کنند که باید تذکرات لازم به آن‌ها داده شود.

انتهای پیام
captcha